دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

آهنگ ترکم نکنیا هوروش بند

Download New Music Hoorosh Band – Tarkam Nakonia

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام ترکم نکنیا با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ ترکم نکنیا

دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنیا

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ هوروش بند ترکم نکنیا

تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم
نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا …
من یخ میکنم سرما که سهله تب میکنن گلای باغچه بی تو یذره هم حتی از من نمیمونه
میگردم هی دور تو تا کی هر روزمم سرگیجه باشه پیشم بمون تا که کنارت آخر از هم این زنجیره واسه
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی